Maksuhäiriöt ja perintä

Maksumuistutus
Mikäli asiakas jättää laskunsa maksamatta, hänelle lähetetään eräpäivän ylittämisen jälkeen maksumuistutus. Maksumuistutuksesta peritään seuraavassa laskussa 5 euron muistutusmaksu.

 Intrum Oy

  • henkilökohtainen asiakaspalvelu päivystää palvelunumerossa 02 838 6210 ma-pe klo 7:3.0-20:00, la klo 9-16
  • voit myös hoitaa asiasi kätevästi sähköpostin kautta osoitteessa:

Katkaisuvaroitus

Mikäli perintätoimisto ei saa suoritusta maksuvaatimukseensa, lähettää se katkaisuvaroituksen. Varoituksessa on mainittu eräpäivä, jota noudattamalla vältetään sähköntoimituksen katkaisu. Maksuaikaa ei enää tässä perinnän vaiheessa myönnetä. Jos suoritusta ei edelleenkään saada, katkaisemme sähköntoimituksen.

Sähkönkatkaisu ja -kytkentä

Sähköntoimituksen katkaisun jälkeen asiakkaan tulee maksaa kaikki erääntyneet laskut sekä katkaisu- ja kytkentäkulut ennen sähkön takaisinkytkentää. Laskut on hyvä maksaa suoraan sähköyhtiön tilille, jotta maksutieto välittyy meille nopeammin. Tarkan summan asiakas saa soittamalla maksuvalvonnan numeroon 02 838 6210. Jos saamme maksutiedon viimeistään klo 14, kytkemme sähkön vielä saman päivän aikana takaisin. Sähkönkytkentöjä ei suoriteta työajan ulkopuolella.

Palvelumaksuhinnasto